Salti al enhavo

Ĉiu aktivado

Tiu fluo aŭtomate ĝisdatiĝas     

  1. Hieraŭ
  2. Estas interese, cxu iu provis festi "Internacian Tagon Sen La Angla Lingvo" la 1-an de aprilo? :-) Bv rakonti pri viaj impresoj ne uzi la anglan lingvon dum 1 tago. Antauxdankon!
  3. Pasinta semajno
  4. FraLi

    Vikivojaĝo

    https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6651461551632994304/
  5. FraLi

    Esperanta Kunfarejo

    https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6651461551632994304/
  6. FraLi

    Vikivojaĝo

    Bona ideo! Mi faris anonceton por via kunfara propono en la Esperanta Kunfarejo: http://kunfarejo.frali.bplaced.net/?p=1413
  7. UEA-estrarano Fernando Maia sugestis al mi proponi al Esperantujo festojn kaj Internaciajn Tagojn. Kaj la 23-an de marto 2020 mi proponis al li festi "Internacian Tagon Sen La Angla Lingvo", kiu ordinare okazas la !-an de aprilo. Tamen tiu cxi mia propono ial ne aperis en la Gazetaraj Komunikoj de UEA. Do aperas la demando: kiu rajtas proponi informojn por la Gazetaraj Komunikoj, kaj kies informoj kaj artikoloj aperas tie? Kaj kiuj ceteraj esperantistoj rajtas nenion?
  8. Pli frue
  9. La funkciado de UEA-dissendolistoj malbonigxas. Miaj leteroj ial ne aperas en [uea-membroj@yahoogroups.com] kaj en [uea-membroj-priliste@yahoogroups.com]. Cxu iu(j) forcenzuras miajn leterojn? Cxi tiuj 2 dissendolidtoj ankoraux funkcias?
  10. Kiam oni lancis ĉi tiun forumon, oni diris, ke la forumo estas en testfazo. Mi kredas, ke oni parolis pri daŭro de tri monatoj, sed tio ne gravas. Kio gravas, estas, ke miasperte tiu testfazo neniam finiĝis. Ĉu mi eraras kaj oni havis grandan lancon de la forumo (kaj nur mi maltrafis ĝin)?
  11. Bonŝance, mia timo ne estas konfirmita. Num mi vidas ke la situacio de la du kursoj estas sufiĉe bona: * Esperanto por franca-parolantoj havas 5 volontulojn kaj estos preta por la "Periodo 2" de la kovilo, laŭplane, venontjare * Esperanto por ĉina-parolantoj havas ne malpli ol 11 volontuloj, tiel ke espereble ĝi estos preta por la "Periodo 2" jam la venontan 10-an de aprilo!
  12. Mi supozas, ke "Internacia Tago Sen La Angla Lingvo", okazonta la 1-an de aprilo, povos kontribui por disvastigo de Esperanto en la mondo. :-)
  13. Antaux 2 tagoj mi proponis al la UEA-estraro festi "Internacian Tagon Sen La Angla Lingvo", kiu okazos la 1-an de aprilo. Partoprenantoj de tiu cxi Forumo, bv proponi: kiel pli bone eblus festi. Antauxdankon!
  14. Mi tre ŝatas forumojn kaj mi tute konsentas ke forumo havas plurajn avantaĝojn. Sed mi pensas ke ne ĉiuj havas la saman sintenon. Kelkaj estas malpli aktivaj, do ili taksas pli facile legi dissendolistojn. Pro tio, mi kredas ke ambaŭ tipoj devas ekzisti. Sed sendube forumoj estas pli taŭgaj por aktive partopreni la diskutadon.
  15. Mi ĝojas pri via opinio. Por serioza diskuto la forumo estas pli taŭga. Certe jes, sed mi ne scias, kion fari por atingi ilin. Kiel Anna menciis, multaj el la lernantoj kolektiĝas en 3 grupoj de Facebook (angla, hispana kaj portugala).
  16. Vikipedio estas la plej fama el grupo de "fratinaj projektoj", kiel vikilibroj ktp. Inter tiuj fratinaj projektoj estas "vikivojaĝo", kiu enhavas informojn pri urboj, landoj, vidindaĵoj ktp. Vikivojaĝo tamen estas oficiala nur en kelkaj lingvoj (angle, france, germane, hispane, portugale, itale, ruse, ĉine, japane ktp). Esperanta vikivojaĝo estas "en la kovilo" (provizora retadreso). Ĝi eliros el la kovilo kaj iĝos oficiala se ĝi montros sufiĉe da aktivado kaj da enhavo. Fakte, Esperantistoj laboras en vikivojaĝo ekde 2013, sed la kvanto de aktivaj kunlaborantoj estis dum pluraj monatoj nur 1 aŭ 2 (kelkfoje eĉ neniu), kaj preskaŭ neniam pli ol 3. (Vidu ĉi tie.) Malgraŭ tio, dum la jaroj la kunlaborintoj kreis ne malmulton da enhavo. Mi kredas ke 2020 povas esti la taŭga jaro, se kontribuos sufiĉe da volontuloj, por fine oficialigi Esperantan vikivojaĝon. Kion vi pensas pri tio? Ĉu vi opinias ke indas tia klopodo? ke eblas? ke sukcesos? Ĉu vi emas helpi? aŭ konas helpontajn? Ĉu vi vidas erarojn korektindajn? novajn metodojn aplikindajn?
  17. Mi pensas, ke multaj membroj tute ne scias pri ĉi tiu forumo, kaj ke tial ĝi ne estas tre aktiva. Fakte ĝi ŝajnas al mi potenciale pli utila ol la diskutlisto, ĉar estas pli facile sekvi elektitan fadenon. Mi memoras, kiam Lernu.net havis tre aktivan kaj sukcesan forumon. Tio ankoraŭ ekzistas, sed fariĝis malpli aktiva kiam dum longa tempo oni ne ĝisdatigis la retejon. Krome, multaj homoj transiris al Duolingo, kaj precipe la anglalingvanoj transiris al la diskutlisto por Duolingo-lernantoj en Facebook.
  18. Estas gravege sciigi multajn esperantistojn pri tiu forumo. Multaj ne konas ĝin, kaj neniam aŭdis pri ĝi. Duolingo havas centmilojn da lernantoj de Esperanto; Lernu! atingis dum sia ora aĝo centmilojn da aliĝintoj... Ĉu ni povas sciigi pri la ekzisto de tiu ĉi forumo centmil esperanto-parolantojn (komencantojn, komencintojn kaj pli altnivelajn)? Necesas ke ili sciu; poste, ili elektos ĉu aliĝi ĉu ne. Sciigi centmil estas taŭga vojo, laŭ mi, por havigi eble mil aliĝintojn - kaj viglan diskutadon. Dissendolisto, laŭ mi, estas tute alia afero ol forumo. Ne indas kompari ilin. Kaj, laŭ mi, estas eraro klopodi anstataŭi unu per la alia.
  19. HITLER PRI ESPERANTO. ISBN 978-5-9533-4116-5 Joachim Fest. Hitler. Eine Biographie. Triumfo kaj falo en abismon. Ruslingva eldono. Москва, "Вече", 2009, p. 196 ... En impresa listo de sukcesoj de la kvarjara agado de la registaro, kiun Hitler prezentis la 30-an de januaro [1937] en Reichstag, li "en la plej solena maniero" nuligis la subskribon de Germanio sub diskriminaciantaj artikoloj de Versajla pakto kaj poste eksarkasmis konekse al "Esperanto estas lingvo de paco kaj interkomprenado de popoloj", gxuste kiun parolis dum jaroj senarmigita Germanio. "Evidentigxis, ke tiun lingvon en la internacia areno oni komprenas tamen ne suficxe bone. Nur ekde tiu cxi momento, kiam ni ekhavis grandan armeon, oni denove komencis kompreni nin"... Cxu Hitler malpravas? Aux cxu Esperanto bezonas ion pli tauxgan aux pli bonan, ol 'grandan armeon', por ke UEA povu evoluigi kaj plibonigi sian agadon?
  20. Didier, refoje pri la 3-a. La rezultoj devas esti, ke revuo "Esperanto" konstante aperigu interesajn kaj valorajn kontribuajxojn pri Esperanto, pri disvastigo de Esperanto, pri la tutmonda lingva problemo ktp. :-)
  21. Jes, mi eniris hodiaŭ https://incubator.duolingo.com/ , elektis Esperanton kiel lernendan lingvon kaj vidis ke estas du novaj kursoj en "Periodo 1": Esperanto por ĉina-parolantoj kaj Esperanto por franca-parolantoj. Sed mi ankaŭ vidis ke NE ESTAS VOLONTULOJ POR PRETIGI tiujn kursojn. Ĉar jam en oktobro Duolingo aprobis la kursojn, kaj en marto ankoraŭ ne estas volontuloj, mi demandas: ĉu estas la risko, ke Duolingo ŝanĝos sian opinion kaj malaprobos la kursojn pro manko de instruistoj? Aŭ male tia situo estas tute normala?
  22. [Didier] Tiuj punktoj ĉefe temas pri kritikoj, sed konkrete kion vi proponas? Kiujn rezultojn devus celi UEA, kaj kiamaniere atingi ilin?Kion fari kaj kiel? Nur 3 lastaj punktoj estas miaj. Pri la ceteraj punktoj bv demandi iliajn auxtorojn. 1. UEA ne povas agi sukcese, se neuxtrale, cxar disvastigo de lingvoj ne estas neuxtrala politike. Necesas nur rimarki, kiom multajn monajn rimedojn kaj fortojn elspezas Anglio kun Usono, Francio, Rusio, Germanio, Cxinio... por disvastigi siajn lingvojn en la mondo. 2. Estas granda krizo en la Akademio de Esperanto. Plejparto de gxiaj membroj tute ne estas konataj al vasta E-publiko. Kaj ecx pri tiuj, kiuj estas konataj, oni ne scias, pri kio ili okupigxas. Kaj cxu estas tauxgaj la kriterioj de elektoj al gxi, se ecx fifamaj personoj, kiel Valentin Melnikov, kapablas elektigxi?... 3. En revuo "Esperanto" de UEA povas aperi nur artikoloj pri strikte limigitaj temoj, kaj tie ne eblas aperigi artikolojn pri pli gravaj temoj. Cxu gxiaj redaktoroj kapablas progresi? Pri 1. Necesas organizi informan kampanjon pri komparado de Esperanto kun la menciitaj etnaj lingvoj kaj montri la avantagxojn de Esperanto kompare kun ili. Necesas disvastigi rezultojn de la kampanjo en plej multaj amaskomunikiloj. Necesas uzi ankaux kutimajn agadmanierojn kaj rimedojn de UEA. Pri 2. Akademiano Nikolao Gudskov skribis, ke la Akademio ne apartenas al UEA. Cxu tio estas vero? Necesas determini, kiel UEA povus kaj devus influi la Akademion. Pri 3. Necesas sxangxi la redaktorojn de revuo "Esperanto" je pli sagxaj kaj kapablaj.
  23. Ne sufiĉas nomi la tagon "Malferma", oni devas fari ĝin tia... - Nur tre malmultaj homoj povos fizike partopreni la tradiciajn Malfermajn Tagojn, sed jam delonge ekzistas manieroj ebligi la virtualan partoprenon por dekoj, centoj aŭ pli da homoj! Mi interesiĝas pri la viva elsendo de eventoj dum la Malferma Tago. "Vivaj elsendoj" donas la senton "mi mem ĉeestas la kunvenon", aŭ "ankaŭ mi apartenas al la asocito!" - kiu estas baze necesa por UEA. La teknikaj rimedoj jam delonge ekzistas, en minimuma nivelo oni bezonas nur 4 aferojn: ordinara, mezkvalita poŝtelefono kun vifi-konekto stativo por la telefono kabla, pinĉebla mikrofono loka deĵoranto, kiu pinĉas la mikrofonon sur la veston de la aktuala preleganto La elsendon oni povas realigi en diversaj-mediokanaloj (Youtube, Facebook, Twitch ktp), ekzistas ankaŭ speciala FB-grupo por tiu celo https://www.facebook.com/groups/381665636084382/ Gravas decidi laŭeble frue pri la elsendado, ĉar oni devas ankaŭ aparte reklami tion. Se oni bone preparas ĝin, la Malferman Tagon povas partopreni, kaj la prelegojn aŭskulti plurcent personoj...! - La demando nur estas tio, ĉu UEA volas eluzi tiun senpagan eblon por kreskigi sian prestiĝon (necesa por kreskigi la membronombron), aŭ kontentiĝas nur per sia fermita, interna oldul-grupeto? La aranĝo "Malferma Tago" havas la plej bonan pozicion por realigi la regulajn vivajn elsendojn, ja ĉiu necesa kondiĉo staras je la dispono! Tiuj vivaj interretaj elsendoj en tiu ĉi jaro bedaŭrinde havas eĉ aldonan pozitivan flankon: ili ebligas amasan partoprenon malgraŭ la negativa efiko de la virusa epidemio...
  24. >Progresi ne nur rilatas al enhavaj aspektoj. En la nuna epoko nek iuj en la forumo nek la UEA-forumo mem progresis rilate al la uzo de ĉapelitaj literoj, kvankam ekzistas teĥnikaj solvoj. Vikipedio ekzemple permesas al kontribuantoj elekti unikodajn literojn, eĉ al tiuj kiuj ne instalis ĉapeligan programon en sia komputilo.... Kial ne ĉi tie en la forumo? La retejo de UEA mem zorgu ke ne plu aperu xxxxx Mi opinias, ke la x-a sidtemo estas pli bona, ol kun la cxapeloj. Sur mia ekrano la cxapeloj tro malbone videblas. La cxapeloj sur 'j' tute ne videblas. Kaj ekzistas ankaux aliaj kauxzoj por ne uzi la cxapelojn, sed la menciita kauxzo jam suficxas. Al la ceteraj demandoj mi respondos poste, cxar mi tuj devos foriri.
  25. Ĉu vi sciis ke jam en 2005 la reta ne-esperantista ĵurnalo Le Monde Diplomatique en Esperanto publikigis artikolon pri la perspektivoj de la Esperanto-movado? Ĉu vi samopinias kaj pensas ke la movado evoluas en la bonan direkton?
  26. Mi kredas, ke tiu rimedo ekzistas en Lernu.net. Oni tajpas sx kaj aperas ŝ.
  27. kunfarejo.frali.bplaced.net/?p=1271 Mi invitas vin konatiĝi kun bonega forumo, kiu apartenas al UEA. Bonvolu spekti filmeton kun instrukcioj pri la forumo forumo.uea.org/pri-la-forumo/bonvenon/laboru-kun-aliaj-kadre-de-uea/ amike Emiljo
  28. Progresi ne nur rilatas al enhavaj aspektoj. En la nuna epoko nek iuj en la forumo nek la UEA-forumo mem progresis rilate al la uzo de ĉapelitaj literoj, kvankam ekzistas teĥnikaj solvoj. Vikipedio ekzemple permesas al kontribuantoj elekti unikodajn literojn, eĉ al tiuj kiuj ne instalis ĉapeligan programon en sia komputilo.... Kial ne ĉi tie en la forumo? La retejo de UEA mem zorgu ke ne plu aperu xxxxx
  1. Ŝarĝi pli da aktivado
×
×
  • Aldoni novan...

Gravaj informoj

Por bone funkcii, tiu ĉi retejo uzas kuketojn. Legu la Privatecan politikon de UEA por ekscii kiel ni uzas viajn informojn kaj la Uzkondiĉojn por membriĝi al tiu retejo.