Salti al enhavo

Chen Ji

Komitatanoj
  • Enhaveroj

    6
  • Aliĝis

  • Laste vizitis

Komunuma reputacio

0 Neŭtrala

1 sekvanto

Pri Chen Ji

Lastatempaj vizitantoj al profilo

La bloko pri lastatempaj vizitantoj estas malŝaltita kaj ne estas videbla al aliaj uzantoj.

  1. @trio@Emilio CidMi estas novulo por uzi chi tiun forumo, tamen suficha bela ghi estas. Oni povas facile afishi en la pagho kaj ricevis respondan atentigon en poshto. Dankon por la mastrumantoj! Estas iometa problemo: la pagho fojfoje ne funkciis, chu?
  2. Karaj, Mi legis la Strategian Laborplanon de UEA 2013-2017, laŭ mi ĝi estas perfekta kaj praktikebla, la problem estas, ke kun la disvolviĝo de la movado kaj la teknologio, ni povas pli perfektigi ĝin per aldono de novaj informoj, ekzemple 1. En la plano estas pluraj retejoj, kiuj havas diversajn rolojn en Konsciigo, Kapabligo, Komunumo kaj Kunordigo, tamen tiuj retejoj servas chefe por komencantoj, kiuj chefe havas bazon en lernado de la lingvo, ni nun bezonas pli da homoj ekscii la lingvon Esperanton por havigi al ni pli da subtenantoj kaj lantentaj e-istoj, do pli bone, ke ni turnu nin al sociaj retejoj, kiuj kolektighas plejmulto de junuloj kaj retumantoj, ekzemple UEA fondas komisionon aŭ organizon, kiuj havas du chefajn taskojn nome plifortigi la laboron pushi la Espernaton al publiko, kaj en diversaj sociaj platformoj diskonigi Esperanton, ekzemple en TikTok, facebook, Twitter au aliaj, kvankam nun UEA havas konton en facebook tamen tiuj kontoj servas nur inter e-istoj, sed ne por la publiko, nun ni bezonas, ke la publiko eksciu Esperanton. 2. Pli diversigi la enspezajn manierojn: la nunua chefa enspeza maniero por UEA dependas de kotizo kaj subvencio, sed UEA multe investas en konstruado de retejoj, kiuj havas rolon lernigi la lingvon, do povas pripensi iom shanghi la senpagan lernigon al paga, tio helpos al tiuj retejoj plibonigi la homforton kaj produkti plibonan enhavon, kaj samtempe redukti la sharghon de UEA.
×
×
  • Aldoni novan...

Gravaj informoj

Por bone funkcii, tiu ĉi retejo uzas kuketojn. Legu la Privatecan politikon de UEA por ekscii kiel ni uzas viajn informojn kaj la Uzkondiĉojn por membriĝi al tiu retejo.