Salti al enhavo

das-g

Membroj
  • Enhaveroj

    19
  • Aliĝis

  • Laste vizitis

Ĉio afiŝita de das-g

  1. Kio estas Django Girls? Django Girls estas tutmonda agado por helpi al inoj* eklerni programi. Por tio, lokaj volontuloj organizas senpagajn kursojn en multaj urboj kaj landoj. Dum tia kurso ĉiu partoprenantino faru blogan programaron kaj uzu ĝin por meti sian propran blogon en la interreto, sekvante memlernilon (“tutorial” en la angla), kio gvidas tra multaj temoj: kiel la interreto funkcias ekuzi la komanda lineo (en: “command line interface”) la programlingvo Pitono (Python) programkod-redaktilo Git kaj GitHub (iom da) HTML kaj CSS la retkadrilo (en: “web framework”) Django La partoprenantinoj sidu en malgrandaj grupoj (ekz. triope ĝis kvinope) dum la kurso. Ĉiu grupo havu sian propran “trejnisto” (en: “coach”): Volontulo, kiu helpas al la partoprenantinoj de la grupo per respondi al demandoj aŭ doni konsiletojn kaj eksplikojn. * “Django Girls” estas trans-inkluzivanta kaj ja invitas ĉiuj inoj partopreni. Django Girls en Esperantujo @Nelida kaj mi (@das-g) volas organizi tian kurson por Esperantist(in)oj, kaj do ja en Esperanto, ĉe internacia Esperanta evento, ekz. UK aŭ IJK. Por tio bezonas, ke la memlernilo estu tradukita en Esperanton. Poste, por kurson, bezonas Esperant-lingvajn programad-kompetentulojn kiel “trejnistoj”. Ni bezonas helpon! Helpu traduki Ĉu vi volas helpi traduki la memlernilon? Senpage aliĝu aŭ ensalutu en CrowdIn kaj iru ĉe https://crowdin.com/project/django-girls-tutorial/eo Mone subtenu profesia tradukisto Ĉu vi volas doni monon por ĉi-tio projekto? Por provlegado kaj konsilado, ni ŝatus dungi tradukisto. Fariĝu trejnisto Ĉu vi estas programisto aŭ alia komputilemulo? Ĉu vi eblas ekspliki teĥnikaj aferoj tiel, kiel komencantoj povas bone kompreni ilin? Tralaboru la memlernilon ĉe https://tutorial.djangogirls.org/ (eble en alia lingvo) por pretiĝi esti trejnisto. (Rigardu https://crowdin.com/project/django-girls-tutorial por vidi kiuj lingvoj havas ĝisdatan tradukon. La originalo estas en la angla kaj kutime estas la plej ĝisdata versio de la memlernilo.) Pli da informoj pri esti trejnisto ĉe “Django Girls”-a kurso troviĝas ĉe https://coach.djangogirls.org/ (en la angla).
  2. Dankon por la respondo. Estas multe pli klara al mi nun. Ĉi tio parto de via respondo aspektas strange, kaj mi ne tute komprenas ĝin. Ĉu ĝi estu tabelo anstataŭ proza teksto?
  3. Laŭ mi, jes, tio interesas. Kie tio "Raspbery Pi por Esperantistoj" malsamas kutiman "Raspbery Pi"-on? Ĉu ĝia sistema lingvo estas Esperanto (anstataŭ la angla)? "Chromiom" estas TTT-legilo, ĉu? Kion signifas "havas multajn [Esperantajn] ligilojn"? Ĉu, ke la hejmpaĝo de tio TTT-legilo en la "Raspbery Pi por Esperantistoj" enhavas tiujn ligilojn?
  4. Ĉe https://forumo.uea.org/diskutado/forumo/8-tir-tutmonda-inform-reto/ estas skribita, ke Ĉu tio estas la celo de TIR aŭ la celo de tio forumero? Kaj kio estas TIR? Ĉu jam ekzistata produkto aŭ produktaro? Aŭ ĉu jam komencinta projekto aŭ projektaro? Aŭ ĉu estonta projekto aŭ projektaro?
  5. Kvankam mi konsideras aliĝi al UEA, mi ankoraŭ ne estas membro de UEA. Laŭ la paĝo "Membraj grupoj", la foruma membra grupo "Membroj" estas (nur) por forum-uzantoj, kiuj Tamen, mia profilo kaj la aspekto de miaj afiŝoj ŝajnas diri, ke mi estas en foruma grupo "Membroj": Ĉu ne mi estu en foruma membra grupo "Vizitantoj" laŭ la paĝo "Membraj grupoj"?
  6. Ĉu iel eblas fermi ĉi tio fadenon? 🤔
  7. La germanlingva traduko de esperanto.net enhavas kelkajn erarojn kaj netradukitajn partojn. Mi volas helpi korekti kaj plibonigi ĝin. Kiel mi faru tion? (Mi ankaŭ demandis ĉe https://esperanto.net/en/contact/ ĵus nun.)
  8. Ĉu en nacia lingvo vere estas (kaj estu) ŝtato mem kiu diktas la normojn? 🤔 Tio havus kelkajn problemojn: Multaj "naciaj" lingvoj estas parolata en pli ol nur unu ŝtato. Ekz. la germana en Germanio, Aŭstrio, Svislando, Liĥtenŝtejno kaj eble aliaj. Ne-demokrata ŝtato (kaj eble eĉ demokrata ŝtato) povus klopodi politike (fi-)manipuli lingvon kaj kion oni povas esprimi en ĝi, kiel en "1984" de Orwell. (Ni ignoru ke la gramatiko de "Newspeak" parte similas al tio de Esperanto, ĉar Esperanto vere nek limigas esprimon nek havas tiaj celoj.) Eble ŝtatoj povu (kune) decidi kiu diktu la normojn, sed ne mem dikti ilin. (Miaimprese funkcias tiel pri la "Rat für deutsche Rechtschreibung". Malsame, novaj membroj de la "Académie française" estos elektita de la vivontaj el la nunaj membroj.) Mi kredas, ke ankaŭ por Esperanto pli bonus, ke simile UEA (kiel kvasaŭ-ŝtato de Esperanto) ne diktu lingvajn normojn kaj lasu la Akademio de Esperanto decidi kion normigi kaj kia/kiel. Tamen eble la UEA povas postuli/demandi, ke la Akademio normigi pli ol antaŭe, kaj ankaŭ povas kunordigi inter siaj propraj faksekcioj, sendependaj faksekcioj kaj la Fakan Lingvan sekcio de la Akademio. (Mi ankoraŭ estas komencanto de scii pri la organizoj de Esperanto. Do se mi miskomprenis iliajn rolojn bonvolu pardoni kaj korekti.)
  9. Ĉu uzanto eblas ŝanĝi sian propran uzantnomon? (Ŝajnas ke ne.) Mi estas Raphael (Rafaelo), kaj rete mi kutime havas la uzantnomo "das-g", do ankaŭ ĉi tie.
  10. Demandu rin. Eblas mencii uzanto tiel: @Stella.
  11. Ho, ambaŭ http://esperanto.net kaj https://esperanto.net funkcias por mi nun:
  12. Ne ekzistas "la plej bona lernilo", ĉar la plej bona lernmaniero por diversaj homoj estas diversa: La maniero kiu funkcias plej bone por mi eble ne estas la maniero kiu funkcias plej bone por vi. Kaj diversaj lernmanieroj bezonas diversaj lerniloj. Kaj povas esti pli en lernilo ol nur la lernmaniero(j) kaj la lernenhavo: Duolingo estas forte "gamified" (ludecita), do ĝi ankaŭ povas helpi pri daŭre lerni kaj daŭre ekzerci, se ĝia kiao de "gamification" (ludecitado?) funkcias bone por la specifa lernanto. (Ĝi funkcias bone por ekzemple mi, sed ne por ĉiu.) Jes, sed ankaŭ aliaj lerniloj, por ke ili provu diversajn kaj povu decidi kiu(j) funkcias por ili (kaj, kiu(j) ili ŝatas).
  13. Oni aldonu paroladajn ekzercojn! Tiaj jam mankas en la duolingo-a kurso "Esperanto de la Angla" kaj verŝajne ankaŭ en la kursoj "Esperanto de la Hispana" kaj "Esperanto de la Portugala". Sed tiaj ekzercoj eblus: La kurso "Franca de la Germana" kaj eble aliaj duolingo-aj kursoj havas ilin. (Tiaj ekzercoj nur aperas en la poŝtelefona apo, tamen, kaj ne en la retpaĝo.)
  14. Selektu iom da teksto en jam-ekzista mesaĝo, kaj vi vidos menuon:
  15. Nuntempe, http://esperanto.net/ aspektas tiel: Kaj https://esperanto.net/ tiel: Do kio estis esperanto.net? Kaj por diskuti "Proponoj pri la nova versio de esperanto.net", kio estos ĝi?
  16. Johannes proponis, ke oni anstataŭ (antaŭ la programo estas definata, sed kiam la programaroj estas jam sciata) lasu ĉiujn indiki, kiujn programarojn ili volas partopreni kaj poste kalkulu la "optimala" programo (kun tiom malmultaj da tempkolizio kiom eblas) eble per programaro, kion ankaŭ uzas C3 (Chaos Communication Congress), la kongreso de CCC e.V. (Chaos Computer Club), se tio programaro estus libera. Tio programaro nomiĝas "halfnarp" kaj ja estas libera: halfnarp-a retpaĝo de C3: https://halfnarp.events.ccc.de/ (en la angla) pri halfnarp: https://halfnarp.events.ccc.de/faq.html (en la angla) program-kodo de halfnarp: https://github.com/tomster/halfnarp (dokumentita en la angla) Ŝajnas tamen, ke por uzi halfnarp-on, bezonas ke oni ankaŭ ja uzu frab (retpaĝo, programkodo, ambaŭ en la angla), libera sistemo por organizi konferencon.
  17. En la "Komitata Forumo: Komunumo" ĉe la UK 2019 hieraŭ (ĵaude 2019-07-25), Didi postulis, ke gravaj kongresaj programeroj ne estu samtempe (kaj ke la komitato de UEA ricevu la programon antaŭ tiam, kiam ĝi estas publikata, kaj ke la komitato povu postuli ŝanĝojn, se mi memoras ĝuste). Iuj opiniis ke tio aŭ estus tro limigota por la estraro aŭ ke la komitato ne povus sufiĉe rapide decidi pri postulotaj ŝanĝoj. (Ankaŭ se mi memoras ĝuste.)
×
×
  • Aldoni novan...

Gravaj informoj

Por bone funkcii, tiu ĉi retejo uzas kuketojn. Legu la Privatecan politikon de UEA por ekscii kiel ni uzas viajn informojn kaj la Uzkondiĉojn por membriĝi al tiu retejo.